Майстер-класи для дітей вимушених переселенців

admin

Чимало цікавих майстер-класів провели за час війни наші талановиті педагоги для дітей вимушених переселенців. Кожне заняття захоплює своєю індивідуальністю, малеча власноруч виготовляє цікаві вироби, які потім залишає собі.

Так, у ході роботи гуртка ,,Моделювання іграшок, сувенірів” керівник гуртка Оксана ДИЧКА зацікавила вихованців технікою в’язання спицями та шиттям різних виробів. Дарина з Дніпра, до прикладу, зв’язала першу в своєму житті іграшку. Дівчинка відвідала не одне заняття, щоб створити такий шедевр. ,,Мені 10 років, я з сім’єю приїхала з Дніпра. Дуже люблю грати у волейбол, шити та в’язати спицями і гачком. Класно, що ми виготовили таку іграшку”, – розповіла Дарина.

Інші ж учасники створювали з фетру брошки у формі кусочка гарбуза. Вправно тримаючи голку в своїх руках, легкими рухами вони зшивали вироби. Отримані гарбузики виглядають дуже апетитно, як справжні соковиті дольки спілої ягоди.

Натомість Алла ДРЕБІТКО, керівник гуртка ,,Початкове технічне моделювання”, в одній зі шкіл Ужгорода навчала виготовляти цікаву, яскраву, різнокольорову аплікацію. Діти дуже люблять яскраві кольори – каже педагог. Бо вони якнайкраще передають їхні фантазії.

В іншій школі Ужгорода майстер-клас провела Катерина СТРИЖАК. Його тема – ,,Квітка-велетень”. Педагог ЗОЦНТТУМ показала, як можна з різних видів паперу (крафт-папір, гофрований папір) створити квітку півонії великих розмірів. Такий принцип роботи вихованцям дуже сподобався, а її результат перевершив їх сподівання. В Ужгороді нині квітне багато квітів півонії, які зачаровують дивовижною красою та ароматом. Не менш гарними вийшли півонії з паперу і у дітей вимушених переселенців.

На гуртку ,,Гончарик”, його керівник Ольга ЛАДИЖЕЦЬ навчала дітей ліпити різні фігури з глини. Дехто виготовляв зайчиків, котиків, їжачків, інші ж – чашки, тарілочки та ще багато цікавого. Дитячий сміх, позитивна атмосфера супроводжувала заняття. Педагог зауважила, що всі діти різні: одні люблять ліпити маленькі фігури, інші – великі, навіть гігантські. Вони самі обирають свій стиль.

На кожному занятті, проведеному нашими педагогами особлива увага приділяється фантазії дитини з дотриманням основного правила арт-терапії: дитина має право вибирати вид та зміст своєї творчої діяльності. А ще юні таланти працюють у своєму особистому темпі, що дає змогу підвищити, зосередити увагу. Такі правила дають змогу стимулювати пізнавальну активність дитини, організувати її поведінку, підвищити самооцінку. А це, в свою чергу, дуже потрібно хлопчикам і дівчаткам, які змушені були покинуту свої домівки і адаптуватися до нового стилю життя!