ПЕДАГОГАМИ ЗОЦНТТУМ У ЛИСТОПАДІ ПРОВЕДЕНО ВІДКРИТІ ЗАНЯТТЯ

 


Під час проведення відкритих занять педагоги центру демонструють провідні методи і прийоми, які використовують в освітньому процесі.
Зміст роботи керівників гуртків О. Дички та О. Лібак організований нестандартно, живо, цікаво, з урахуванням індивідуальних особливостей вихованців. Кожне їх заняття має багато спільних рис, але й має свою неповторність та своєрідність.
22 листопада ц.р. відкрите заняття провела керівник гуртків „Моделювання іграшок-сувенірів” Оксана Йосипівна Дичка на тему „В’язання сніговика гачком”.
Педагог сформулювала мету заняття – навчити учнів самостійно створювати образ, з’єднувати окремі деталі виробу, в’язати аксесуари до нього.
Заняття Оксани Йосипівни чітко структуроване: організаційна робота, актуалізація опорних знань, мотивація навчальної теми, робота за темою, практичне виконання усіх етапів з кожним вихованцем. Підхід до роботи був творчим, педагог та учні працювали в атмосфері активної взаємодії. Під час практичної роботи діти використовували виготовлені на минулому занятті ескізи іграшки „Сіговик”, згідно з якими вивязували свій виріб. Кожен міг реалізувати свої ідеї, бути самостійним. Захоплені творчою роботою, діти разом із своїм педагогом співали пісні до святого Миколая, який принесе їм приємні подарунки.
DSCN3656 DSCN3674 DSCN3677 DSCN3678 DSCN3679 DSCN3685 IMG_2722 IMG_2724 IMG_2733
28 листопада відкрите заняття відбулося у керівника гуртків „Оригамі” Лібак Оксани Андріївни на тему: „Виготовлення новорічних сувенірів з елементами техніки снапології”.
Складання об’ємних фігур в техніці снапології – цікавий та захоплюючий процес. Важливо, що діти різного рівня здібностей та підготовки могли обрати посильне для себе завдання. Кожен міг вибрати той взірець іграшки, який хоче виготовити і смужки такого кольору, який подобається. Яскраві та гарні роботи різних форм викликають в учнів інтерес та ознайомлюють їх з основними фігурами геометрії. Використовуючи „пружинку-спіраль”, діти дізналися, що на трикутник потрібно смужку з чотирьох квадратів, на кубик – з п’яти т.п.
Коли кожен учень виготовив потрібну кількість модулів, Оксана Андріївна пояснила як їх треба склеювати. Ті учні, які обрали складніші форми, продовжать роботу на наступному занятті, а ті, хто закінчив свою іграшку можуть її оздобити різними способами: металізованим папером, сніжинками та ін.
Слід зазначити, що педагог ознайомлює своїх вихованців із основними фігурами стереометрії в ігровій, невимушеній формі. Таким чином діти навчаються граючись. Снапологія – один із видів модульного оригамі, так званий „універсальний конструктор”, який дозволяє дітям розвивати фантазію, просторове уявлення, образне мислення.
DSCN3695 DSCN3698 DSCN3702 DSCN3705 IMG_2744 IMG_2750 IMG_2753                      IMG_2754

Педагогами вдало було проведено заключний етап занять. Підбиваючи підсумки опрацьованих тем Оксана Андріївна та Оксана Йосипівна відзначили оригінальність кожної роботи своїх вихованців.
Керівники гуртків показали себе як хороші фахівці та вмілі організатори освітнього процесу. Упродовж занять їх вихованці були активними і розкутими, творчо працювали в атмосфері взаємоповаги та доброзичливості.