1 лютого 2018 педагоги центру завітали до учнів, які відпочивають у Воловецькій філії ЗОЕНЦУМ „Арніка”. Для них керівники гуртків провели майстер-класи спортивно-технічного та художньо-технічного напрямків.
Дмитро Стельмах, керівник гуртків „Історико-технічне стендове моделювання” розповідав про класи авіамоделей та особливості їх побудови. Також продемонстрував кілька авіамоделей різних класів та розказав про особливості керування ними. Після розповіді та демонстрації зацікавлені учні самостійно могли запустити найпростішу модель планера.
Педагог Олена Гораль-Тріщук, керівник гуртка ,,Паперопластика”, проводила зі школярами майстер-клас на тему: „Лінійно-конструктивні утворення”. Створювати з паперу нові форми – з цим хоч трохи, але стикалася кожна дитина. Цікаво з учнями торкнутися даної теми в графіці. Тим більше, вони з радістю вибрали з двох названих – „паперопластика” чи „графіка” саме оцю. Завдяки підказкам, заданим крапкам на форматі, у кожного виходили свої лінійні форми, що переростали в композицію.
Олена Йосипівна з учнями цікаво попрацювали, відштовхнулися від крапки, лінії і отримували з них інженерію нових формоутворень на площині листа. Учні працювали в активному режимі, і, здавалося, їм така робота була до вподоби. Тим більше, матеріали були найдоступніші: олівець, чорна ручка і фломастери. Чи знайдуть продовження такого роду технічні задачі в хвилини дозвілля – залежить від кожного індивідуально.
Людмила Літун, керівник гуртка „Технічний дизайн”, зацікавила дітей неймовірним багатство можливостей різних прийомів і технік акварельного живопису. З однією із технік, а саме з технікою „Кляксографія” вони були ознайомлені більш детально виконуючи завдання на тему: „Весняні роздуми”. Метою цього майстер-класу було провести ознайомлення вихованців з основами декоративного живопису з використанням води, акварельної фарби та соломинки, а також спонукання творити прекрасне за композиційними законами та фантазією, а також розкриття краси у буденному, бажання творити оригінальні декоративні твори своїми руками; задовольнити потребу свята душі.
У процесі виконання завдання дітьми було засвоєно техніку кляксографії та багатошарового акварельного живопису, що в свою чергу вимагало не аби якої уяви, розуміння поетапності виконання кольорового вирішення композиції, а також дбайливого ставлення до матеріалів та охайність. Школярі навчалися спостерігати, аналізувати та використовувати колір і випадковість створених форм.
Важливо зазначити, що такі заходи сприяють розвитку внутрішньої свободи дитини, почуття власної гідності, самоповаги; виховують доброзичливе ставлення між членами колективу в спільній творчій діяльності; розвивають природні задатки, творчий потенціал, креативне мислення та творчу уяву кожної дитини.