14 березня ц.р. педагоги ЗОЦНТТУМ обрали весняну тематику для дітей, які відпочивають у Воловецькій філії ЗОЕНЦУМ „Арніка”.
Анжеліка Горват, керівник гуртка „Фітодизайн”, навчала дітей техніці виготовлення квітів з гофрованого паперу. Для цього кожному роздала необхідний матеріал: гофрований папір, дерев’яні шпажки, клей, ножиці, дротики, штучні стрічки. Вихованці табору швидко опанували техніку виконання. Вирізали за розміром папір, формували пелюстки, прикріпляли їх до шпажки дротиками. З обгорткового зеленого паперу виготовили листочки. До палички потрібного розміру приклеїли квіти, листки і сухоцвіт. На завершення з сизалі, стрічок, сіточки сформували виріб. Букетик готовий! Кожен учасник проявив вишуканість у підборі кольорів та оформленні своєї роботи. Діти створили справжню природну красу, використовуючи відповідні матеріали.
Олена Лазаренко, керівник гуртка „Моделювання іграшок-сувенірів”, запропонувала дітям виготовити весняну листівку в техніці „скрапбукінг”. У кожного було необхідне обладнання: картон зеленого кольору, папір червоного та білого кольору, квілінг, фігурні ножиці, звичайні ножиці, клей-олівець, фігурний дирокол, фломастери. Олена Володимирівна пояснила дітям поетапність виготовлення виробу, після чого діти поринули у захоплюючий процес створення листівки. Акуратно вирізали деталі, формували квіточку, декорували листівку та підписували фломастерами. Школярі вдосконалили свої навички в роботу з папером та ножицями, навчились правильної послідовності операцій в техніці „скрапбукінг”.
Майстер-клас керівника гуртка „Авіамоделювання” Василя Якимовича був спрямований на популяризацію авіамодельного спорту серед молоді. Тема: „Виготовлення метальних планерів”. Педагог навчав учнів креслити, складати, виготовляти і запускати метальну модель планера. Ключовими завданнями заняття були: дотримання техніки безпеки, технологія виготовлення планера, послідовність виконання моделі, акуратність виготовлення. Із цими завданнями діти справились, кожен виготовив свій планер і зміг його запустити.
Педагогам вдалося зацікавити дітей темами занять. Учні з користю провели час та отримали зразки власної творчості.