Творчі майстер-класи у таборі „Арніка”

admin

8 жовтня ц.р. педагоги ЗОЦНТТУМ намагалися надихнути дітей, які відпочивають у Воловецькій філії ЗОЕНЦУМ „Арніка” до власного творчого прояву, до нестандартного мислення та до креативного пошуку вирішення поставлених задач.

Темою майстер-класу керівник гуртка „Технічний дизайн” Людмила Літун обрала „Біонічне створення форм”. Школярі з захопленням ознайомились із творчістю вихованців обласного центру НТТУМ, розпитуючи керівника  про техніку виконання тієї чи іншої роботи, про матеріали, що були використані у деяких декоративних  творах. Також їх дуже зацікавило неймовірне багатство можливостей різних прийомів  і  технік акварельного живопису, на що учасники отримали вичерпну відповідь.

Метою цього майстер-класу  було провести ознайомлення вихованців з основами біоніки, на прикладі власної долоні з використанням: води, акварельних олівців, пензлів. Також педагог спонукала дітей до проявів творчості за композиційними законами біоніки  та фантазією, розкриття краси у буденному, бажання творити оригінальні декоративні образи   своїми руками, задовольнити потребу свята душі.

Актуальність даного заняття полягає не тільки цікавості, але і корисному впливі. Це малювання мілких деталей  що розвиває точність рухів,  розширює креативне бачення навколишнього світу, вимагає акуратності виконання, що в свою чергу має розвивальний вплив зокрема на функціональність головного мозку, посилюючи уважність, і дрібну моторику.

У процесі виконання завдання дітьми було засвоєно один з принципів біоніки декоративного вирішення біологічної форми (в даному випадку абриси руки вихованців), що в свою чергу вимагало не аби якої уяви, розуміння поетапності виконання кольорового вирішення композиції, насиченої мілкими деталями, а також  дбайливого ставлення до матеріалів та охайність.

Не менш цікаво провели час учасники майстер-класу на тему: „Дизайн улюбленої літери” керівника гуртка „Паперопластика” Олени Гораль-Тріщук. Метою заняття було знайти підхід і навчити дітей методу вільної імпровізації на шрифтову тему та ознайомити з основами композиційного розміщення фігури на аркуші, пояснити розуміння смаку у художньому оформленні через доступну для дітей ігрову форму. З неї і розпочалося заняття. Гра літер, гра в дизайнерів захопили дітей несподіваним шансом стати справжніми художниками. На дошці керівник заняття ілюструвала варіанти літер, які „зарухались”, „затанцювали” своїми площинами, уміло виведеними однією лінією. Діти працювали зосереджено. Наповнення площинок візерунками, плямами, підібраними зі смаком кольорами, зробили кожну літеру професійною і гарною. На завершення заняття діти зімпровізували свою ексклюзивну виставку.

Майстер-клас керівника гуртка „Історико-технічне стендове моделювання” Дмитра Стельмаха був спрямований на популяризацію авіамодельного спорту серед молоді. Він ознайомив учнів з класифікацією моделей  та правилами проведення змагань у різних класах. А найбільшу цікавість викликали запуски найпростішої моделі планера. Важливо зазначити, що такі заходи мають в першу чергу, пізнавальний характер, а також утворення стійкого бажання в учнів продовжувати заняття у гуртках відповідних напрямків