Обирай науку, бо з нею цікавіше

admin

Думки  наших вихованців,  учнів Малої академії наук,  про свої проєкти  та участь у конкурсі, а також  щирі поради  майбутнім дослідникам.

Копін Наталія, учениця 10 класу Ужгородської класичної гімназії, назва дослідницького проєкту «Валідизація опитника «внутрішнього відчуття лікаря».

«Для мене Мала академія наук ­­– це можливість спробувати себе в ролі дослідника, свій проєкт  я готувала в секції медицини.  Це був незабутній досвід. Я мала можливість  наблизитися до своєї мрії  –  зсередини побачити, як влаштована робота сімейного лікаря».

Самборин Любов, учениця 10 класу Негровецького навчально-виховного комплексу «Загальноосвітній навчальний заклад I III ступенів дошкільний навчальний заклад ім. Василя Росохи». Дослідження на тему: «Біогаз – альтернатива природного палива».

«Я вперше беру участь у конкурсі. Завжди пам’ятаю про правило «2Д» – досвід і друзі. Якщо мені не вдасться посісти якесь місце, я всеодно буду щаслива тому, що поспілкувалась з цікавими людьми, спробувала свої сили в захисті результатів свого дослідження, та, найголовніше, отримала хороший досвід».

Брич Наталія, учениця 11 класу Іршавського закладу загальної середньої освіти I III ступенів №1, філія –наукове товариство учнів закладів освіти Іршавської обєднаної територіальної громади, тема дослідження  «Екологічна ситуація в районі мого проживання».

«Будь-який конкурс –це велика відповідальність, а конкурс  МАН – це можливість проявити свої знання та здібності,  вміння знаходити розуміння з людьми і навколишнім світом. Я вперше приймала участь в конкурсі, а емоції такі наче займаюсь цим кожен день. Та все ж, це справжнє випробування для моєї сміливості. Тут нові знайомства, дівчата та хлопці – всі такі різні і такі цікаві, науковці та члени журі дуже привітні. Тож для мене МАН – це просто чудовий стимул до навчання та перемог у майбутньому».

Онисько Олександра, учениця 10 класу Лінгвістична гімназія імені       Т. Г. Шевченка м. Ужгород,  тема дослідження «Синтез та біологічна активність телуровмісних циклічних та ациклічних тіосечовин».

«По перше конкурс-захист – це можливість розвивати свої таланти, дізнаватись  щось нове  та відчувати себе справжнім дослідником. По друге –МАН дає безцінний досвід, не тільки в науковій галузі, але також життєвий. Минулого року я здобула  перше місце на обласному етапі і представляла  Закарпаття в Києві.  Там мене очікували нові знайомства, де я знайшла друзів, побачила і відчула атмосферу столиці і звичайно, я дізналась багато нового від науковців та учасників, зацікавилась їхніми  проєктами . МАН –  найбільший перфоманс в Україні, адже заохочує молодь до навчання та відкриттів».

Іванцанич Даніелла , учениця 9 класу Макарівської загальноосвітньої школи IIII ступенів Мукачівської районної ради  Закарпатської області, тема дослідження  «Синтетичні лікарські препарати».

«Для мене МАН–це те, що можна спробувати для себе особисто щось нове. Можливо,  саме  цей конкурс допоможе мені з вибором професії. Тут можна познайомитись з новими людьми. Побачити на що ти здатна. Наприклад, звернути увагу на те,  де тобі потрібно прикладати більше зусиль, щоб дійти до своєї мети».

Дзерин Володимир, учень 11 класу Берегівської загальноосвітньої школи I IIIступенів №5 з поглибленим вивченням англійської мови ім.Т. Г. Шевченка, назва дослідження « Шляхи регенерації срібла з відходів».

«Моя тема дослідження надзвичайно важлива, адже я розглядаю шляхи регенерації срібла з відходів. МАН дає можливість реалізовувати проєкти та шукати шляхи  збереження довкілля. На жаль, я закінчую школу і вперше  взяв участь у конкурсі, тож раджу старшокласникам не ловити гав, а впевнено займатись дослідженнями».

Готра Анастасія,  учениця 10 класу Костринського ліцею Великоберезнянської районної ради Закарпатської області,  тема дослідження  « Етологія червоновухої  черепахи в умовах домашнього акваріуму».

«Для мене Мала академія наук– це новий досвід,  мій саморозвиток,  нові знайомства. Захист проєктів допомагає позбутись страху публічних виступів, допомагає ставати більш відкритим та вчить комунікативності».

Ковач Олексій, учень 10 класу Костринського ліцею Великоберезнянської  районної ради Закарпатської області, тема дослідження «Листок – енергетичне паливо».

«Мала академія наук для мене слугує можливістю спробувати та проявити себе в нових умовах;  презентувати свої знання та дізнатись багато нового; познайомитись з новими людьми та набратися корисного досвіду, який буде у пригоді в майбутньому; розвинути свої комунікативні та ораторські здібності».

Вагацька Любомира, учениця 10 класу Великолазівського закладу загальної середньої освіти IIII ступенів Баранинської сільської ради Ужгородського району Закарпатської області, наукове товариство учнів «Еврика» тема дослідження  «Пластик – проблема варта уваги».

«Мала академія наук дає мені досить хороші можливості. Насамперед цікаво збирати інформацію та її аналізувати. Під час захисту проєкту отримую хороший досвід виступу перед аудиторією, а також  цікаву, пізнавальну інформацію від учасників конкурсу. Мрію  в майбутньому працювати у сфері екології».

 Хуторний Юрій, учень 10 класу Великоберезнянської гімназії Великоберезнянської районної ради Закарпатської області, тема дослідження «Інвазійні види рослин селища Великий Березний».

«Для мене Мала академія наук – це неоціненний досвід, який обов’язково знадобиться у майбутньому. Це можливість набути нових знань. Особисто я  мрію бути лікарем, тому для мене це  не просто місце,  де ми презентуємо свої дослідження, а  платформа,  де можна набути  досвіду».

Бойко Емілія, учениця 10 класу Малоберезнянської загальноосвітньої  школи IIII ступенів Великоберезнянської районної ради Закарпатської області, тема дослідження «Видовий склад трутовикових грибів околиць села Малий Берзний».

«Мала академія наук для мене – це  можливість побороти свій страх, повірити в себе,гідно представити свою школу та не підвести людей, які в мене вірять. А ще– це хороший досвід і цікаве спілкування».

Плоскіна Анастасія, учениця 9 класу Свалявської гімназії.

«Мала академія наук  дає можливість талановитим учням відшукати в собі бажання власного розвитку і виховує справжніх патріотів. Адже знання принесуть користь у певній сфері діяльності для  всієї країни. Все починається  із невеликого проєкту, що в перспективі зможе змінити  рівень овіченості  кожного громадянина. Участь у конкурсах дає поштовх майбутнім науковцям. Це надзвичайно важливо, бо ми є громадянами нашої держави, а отже, задля її розвитку й процвітання повинні зробити власний внесок. Все починається з малого, тож змінюємо світ на краще».