Про відзначення Європейського дня захисту дітей від сексуального насильства та сексуальної експлуатації та проведення Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства»

admin

З метою привернення уваги учасників освітнього процесу до актуальної для українського суспільства проблеми подолання насильства в сім’ї, щодо жінок, жорстокого поводження з дітьми та протидії торгівлі людьми, з 25 листопада по 10 грудня 2020 року в Закарпатському обласному центрі науково-технічної творчості учнівської молоді проведений захід «Ми проти насильства».

У рамках цього заходу були проведені просвітницькі бесіди, тренінгові заняття, перегляд навчальних відеороликів та виготовлення тематичного плакату з дотриманням умов карантинних обмежень.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Ковач М.М. ознайомив вихованців гуртків з правами людини та дітей, з правилами правомірної поведінки та толерантністю у ставленні до людей.

Гуртківці разом з практичним психологом Орос О.Б. переглянули відеоролики “Ми проти насильства” та «Розкажи дорослому, якому довіряєш», які пояснюють дітям правило безпечної поведінки та дають уявлення про проблему насилля й жорстокості, їх наслідків для дитини чи інших членів родини. Після перегляду учні обговорили питання права дітей та як захиститися від будь-якого насильства. Також психолог провела тренінгове заняття з метою формування знання про причини і наслідки торгівлі людьми та разом з гуртківцями охарактеризувала дітей, які можуть бути у групі ризику.

Керівники гуртків на заняттях провели інформаційно-просвітницькі бесіди щодо запобіганню насильства, обговорили питання, як захиститися від будь-якого насильства, розвивати вміння творити добро, усувати прояви жорстокості в своїй поведінці, виховувати вміння попереджувати жорстоке поводження з людьми, чуйне ставлення до людей і всього навколишнього світу. Гуртківці активно висловлювали свої думки та на завершенні заняття, за допомогою кольорового паперу виготовили тематичні плакати «Наші долоньки проти насилля».

Проведені заходи, стали приводом для аналізу власних дій, вчинків, переосмислення цінностей. Сприяли вихованню в учнів людяності, відповідальності, любові до ближнього, поваги до гідності іншої людини, свідомого ставлення до своїх прав та обов’язків.