Участь педагогів ЗОЦНТТУМ у методичному семінарі

admin

18 – 20 листопада 2021 року педпрацівники Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді: Тетяна ЛЕВЛЯС, Марія РУДНЯНСЬКА, Оксана ЮРТИН, Магдалина ЛУКАЧ, Оксана ЛІБАК та Наталія ПОПОВИЧ взяли участь в семінарі онлайн ,,Розвиток обдарованої особистості”: Світовий та вітчизняний контексти».

Його метою було визначення наукових основ і практичних способів розв’язання проблем, виявлення, діагностики, розвитку, підтримки та супроводу обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі; обмін досвідом практичної роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

 Наукова тематика семінару:

сучасні наукові тенденції дослідження проблем обдарованості;

діагностика, прогнозування, проєктування та підтримка розвитку обдарованої особистості;

психолого-педагогічний супровід самовизначення та самореалізації обдарованих учнів;

наукова освіта: теорія, практика, інновації;

філософія для дітей як засіб формування освітніх компетенцій;

технології розвитку здібностей та обдарованості дітей дошкільного віку;

підготовка фахівців до роботи з обдарованими дітьми та молоддю.

На семінарі обговорювалися питання вирішення проблеми для проходження особистістю шляхів досвіду та розвитку здібностей обдарованої дитини. Особливо наголошувалося на розвитку «ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ» – як накраще наблизити освіту до талантів дитини. Важливу роль у цьому відіграє досвід педагога у роботі з обдаровоною особистістю – для розкриття здібностей, талантів дитини, вміння розрізняти, орієнтуватись у спілкуванні з дитиною про її здібності. Чому деякі особистості вражають своєю унікальністю в дитинстві, втрачаючи її у дорослому житті. Інші, дорослішаючи набувають здатність направити енергію в правильне русло. Але існують і такі, які проявляють свою особливість як в дитинстві, так і в дорослому житті. Вони, як правило, володіють  особистісними якостями інтелекту, творчою натурою. Такі люди використовують свій накопичений талант упродовж життя.

Модернізація освіти на створення умов для навчання, реформація – це все підпорядковано даній темі, щоб зацікавити дитину. Немалу роль у розкритті здібності відіграє і психолог. Разом з батьками і педагогами дитина зможе саморозвинути себе, отримавши в майбутньому професію за покликанням. А це, в свою чергу створюватиме економічне підґрунтя для розвитку держави. Країна також буде розвиватися динамічно і несуперечливо.

І в цьому ПОЗАШКІЛЛЯ відіграє велику роль, адже коли як не в у вільний час дитина зможе проявити себе як ,,обдарована особистість!”.