День святого Валентина у „Едельвейсі”

admin

Наближається чудове свято – День святого Валентина, коли люди, виявляючи прихильність до когось, дарують приємні подаруночки – листівочки-валентинки, сердечка тощо. Саме на цю тематику педагоги Закарпатського обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді 3 лютого провели майстер-класи для дітей, які відпочивають у філії „Едельвейс” обласного центру туризму, краєзнавства, екскурсій і спорту учнівської молоді.

Алла Дребітко, керівник гуртка „Початкове технічне моделювання” на початку заняття продемонструвала зразки вітальних листівок, які виготовили вихованці її гуртка. Потім – декілька варіантів виробів, які можна виготовити. Отримавши необхідний матеріал (кольоровий картон, папір, фоаміран, фігурні дироколи, фломастери, клей, ножиці, олівці), учні із задоволенням взялися до роботи. Фантазуючи, кожен створював свій варіант листівочки, який стане приємним подарунком для близької людини.

Натомість керівник гуртка „Моделювання іграшок-сувенірів” Оксана Дичка для виготовлення святкового сувеніра „Сердечко” запропонувала дітям поєднати два матеріали – фоаміран і фетр. За допомогою шаблона діти вирізали сердечко із фоамірану, надали йому об’ємність, пришили до клаптика фетру, вирізали по контуру та наповнили  синтепоном. Вийшла гарна святкова підвіска.

Ще один майстер-клас провела цього дня керівник гуртка „Моделювання іграшок-сувенірів” Олена Лазаренко. Вона детально пояснила дітям етапи створення сувеніра „Клітка з пташками” в техніці паперопластики, яка може вдало прикрасити інтер’єр дитячої кімнати. Відтак вони розкреслювали папір, нарізали тоненькі смужки, поетапно склеювали елементи, переносили зображення птахів на папір за допомогою шаблонів та вирізали. Але найулюбленіший етап роботи дітей – декорування. Цього разу вони прикрашали вироби на власний смак вирізаними пташками, зеленими гілочками та червоними сердечками, адже наближається їх улюблене свято – день Святого Валентина. Тут кожний зміг проявити свою фантазію та творчу уяву, а тому у всіх вийшла індивідуальна робота, виготовлена з душею власними руками.

Педагоги центру вміло організували творчий процес. Учні активно працювали, були уважні та зацікавлені, вдало виконали поставлені завдання, засвоїли етапи виконання виробів, дотримуючись правил техніки безпеки в роботі з інструментами та дослухаючись до порад керівників гуртків.